Податоците наведени на веб страната се однесуваат на лицата на територија на Република Бугарија!

Најважно е јадењето на здрава исхрана – внесувањето на балансирана количина на храна, богата со хранливи материи и мала енергетска вредност. Пирамидата на исхрана покажува какви количини можат да се конзумираат од една група на храна. Дополнително се оценува хранливата и физиолошка вредност на принципот на семафорот.

Нискокалорични пијалоци:

Минимум 6 чаши дневно (по 250-300 ml) пијалоци (минерална или обична вода, незасладен билен или овошен чај, вклучително 1 чаша овошен или зеленчуков сок).

Зеленчук, салата, овошје:

5 порции дневно овошје и зеленчук, т.е. околу 400 g зеленчук и салати, како и 250 g овошје (една порција=една полна рака, околу 120-130 g).

Полнозрнест леб, мусли, тестенини, кафеав ориз, компир:

4-6 парчиња леб дневно или 3-4 парчиња леб плус 50-60 g житарки и 200-250 g компир или тестенини (најдобро полнозрнести) или 150-180 g ориз (кафеав).

Млечни производи, месо, риба:

Дневно 3 порции млеко и млечни производи (на пр. млеко и кисело млеко со 1,5% масленост, нискомаслена урда и сирење со 30-45% масти) и 1 порција месо, колбас, морска риба или јајце.

Масти, масла:

Максимум 2 супени лажици дневно (околу 30 g). Посебно се корисни богатите со прости, сложени незаситени масни киселини и витамини растворливи во масти, на пример масло од маслинки, репка, сончоглед, пченкарни никулци и соја. Да се намали конзумирањето на животински масти како путер, свинска маст и павлака.

Слатки и солена храна, алкохол:

Одвреме-навреме можете да си дозволите парче колач или чоколадо.
BACK

Welcome!

This is popup preview that you can fill with any content you want.

The plugin include some shortcodes, you can read more about them at the bottom of this page. The main 3 sections to configure the popup are:

Appearance: Where you edit the look and feel of the popup.
Display Rules: Here you choose on which page to display the popup (Set to all by default)
Display options: Some important settings about the plugin, being the more important trigger action.